rakas frendini kirjoitti tämän... kyyneleet nousee silmiin kun lukee sen runoi... voiku mäkin osaisin ilmaista tunteeni noin suoraan kaikkien nähden, mutta kun en osaa... sen runot autaa mua jaksamaan.. kiitos <3

 

"Onko mitään järkee aina vaa koittaa,
ku tietää,
ettei voi onnistuu!

Aina saa luhistuu maaha
ja itkee.

Toisil on onnee,
niil on joku joka välittää,
kertoo et rakastaa.

Mä kärsin kaiken yksin
ja ku luulen onnenni ovella koputtavan,
siellä onki vaa se sama suru,
viha ja vitutus.

Tajuukohan kukaa et mulla on tunteet?!
Ymmärtääköhä kukaa,
en jaksa olla yksin?!

Mä oon rasittava,
sen on moni jo huomannu.

Oon varma,
viimesetki ystävät juoksee pois,
teen jotai väärin ja jään taas yksin!

Ystävät on tärkeit mulle,
mut en vaan jaksa
ku kaikki puhuu paskaa!
En jaksa välittää,
jos joku saa kiksei ku puhuu must paskaa,
niin antaa palaa!

Ku ajattelen sua,
alkaa itkettää mua.

Vaivun takas sinne helvettii,
josta just nousin.
Kaverit repii mua takas,
mut en jaksa vaa odottaa,
et jotai tapahtuu,
et saisin sitä mitä aina on halunnu,
odottanu,ettiny!"